סרטוני
דוקו-תדמית

שולחים אדוות

רגישות, סבלנות, אינטליגנציה רגשית גבוהה ודיוק- אלה חלק מהתכונות הדרושות כדי לעשות סרטי דוקו- תדמית מוצלחים ומשמעותיים.
אלה סרטונים דו-כיוונים. מצד אחד, החלק של ה״דוקו״ – עצם הצילום וההשתפות בסרט נותנים מקום של משמעות, מעצימים ומחזקים את הדמויות והארגון עצמו.
מצד שני, החלק של ה״תדמית״ – משדר מסרים עוצמתיים ומשפיע מחוץ לארגון: עוזר לסכם ולתקף הישגים, להבליט התקדמות ולמתג את הארגון למען גיוס תרומות ותקציבים.

הלקוחות שלנו

ממליצים עלינו

בואו ניפגש

נשמח להקשיב לצרכים שלכם ולחשוב יחד איתכם על הדרך הטובה ביותר לקדם את העסק שלכם. צרו קשר לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות

כתוב הודעה
בואו נדבר!
היי 👋
באיזה הפקת צילום אתם מעוניינים?
דילוג לתוכן